onsdag, august 27, 2008

MALING PÅ STOFF


Rigga meg til på den øverste delen av verandaen
i går då eg skulle male ute.
Måtte berre gje opp å stå ute på plena,
då de bles frå alle kantar.

Denne skulle likna litt på den under,
då siste handa skulle leggjast på den var den borte.
Det var eg og katten James Bond som var heime.
Leita og leita.......borte var den.
Ikkje inne....
Ikkje på verandaen der vi var.
Men då eg skulle sjekke tørkestativet på nederste nivå
låg han og kosa seg i regnet som hadde samla seg
i ute møblane som eg måtte ut å snu
om natta sidan det blåste slik.

Får prøve på igjen seinare i dag

blir nok aldri noko målar

men prøvar meg likevel.

Kan jo skjere det opp i bitar og bruke det slik.

Slik såg blada ut då eg var ferdig med dei.
Kanskje det finaste eg laga?

Ein lang rest vart frihands måla,
mens eg spekulerte på kor stoff biten
kunne ha teke vegen.


Her vises meir av mønstra.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Ingen kommentarer: