tirsdag, november 18, 2008

KAST - GJE VEKK EIN TING KVAR DAG 153-178

Dagane går fort i den romsdalske heim.....
Trur eg har all verda av tid
til å gjere det eg
ønskjer å gjere mens
mannen er ute på havet.

Han var vekke nesten
seks veker denne gongen.
Da tenkjer eg mest på å
ta seg tida til å gjere litt
hobbyarbeid når man likevel
er heime åleine.

Sidan eg har ein kropp som nektar å
samarbeide når høg- og lågtrykka
står i kø og konkurrer om plassen.
Har eg eigentlig hatt nok med å vere meg sjølv
og få alle fritidsaktivitetane til å klaffe.

Har snudd om på stua og soverommet,
og rydda i skåp og skuffer.
Det eg har gjeve vekk.

Nr. 154
Ei peanøtt-kake.

Nr. 155
To gele-kaker.

Nr. 156
Sveler.

I loppe marked kassa hamna det

Nr. 157
Seks champagne glas.

Nr. 158
Tre stett glas.

Nr.158
Ein glasvase.

Har kasta

Nr. 159
Fire permar med gamle
hagetidende frå 70-90 talet.

Nr. 160
Ein kopp som eg knuste av eit
servise som Mr. Fargerike hadde
kjøpt i Japan. Som hadde ei geisha
i botnen.... gjett om eg vart lei meg da...

Nr. 161
Eit glas som junior knuste.

Nr. 162
Ein tom maskara.

Nr. 163
Ein leppestift som vart ein dag gamal
då den blei gløymt i bilen i sommar,
og smelta totalt til uvante og nye former.

Nr. 164
Ein sommarblomster.

Nr. 165
Ein stueblomster.

Nr. 166
Ei stor bunke med papir.

Nr. 167
Eit handlenett med metall til gjenvinning.

Nr. 168
Huska på å få sendt alle tomme
melke- og juskartongar,
då det var papir levering.

Nr. 169
Har brent opp ein del einslige lys,
og stumpane gjekk i rest avfallet.

Nr. 170
Har kika over mine aller første album,
og fått dei over i ein perm.
Kasta dei gamle øydelagde permane.

Nr. 171
Det har vert O.D i heimen og
junior rydda i sine
leiker/ting/teikningar
i kjellaren.
Det vart fire sekkar med søppel ut av det.

Nr.172
Sjampoflaske.

Nr. 173
Kasta gamal sylte.

Nr. 174
Kjøpte meg ny og større skåp fryser,
då eg ikkje alltid greier å
komme meg ned i kjellaren
og hente ting i den som står der.
Då kasta vi mat som hadde blitt gamal.

Nr. 175
Sorterte ut mat som kattane kunne ete.

Nr. 176
Rydda og kasta diverse ting då
den nye frysaren kom som var mykje
større enn den gamle.

Nr. 177
Den gamle frysaren står ute på verandaen,
og skal enten gis vekk eller kastast.
Skriv den opp på lista sidan den er ute av huset.

Har gjeve vekk

Nr. 178
To par lomme tøflar.

Skal starte på kjøkkenet i morgon,
så kanskje det blir meir då.
------------------
Mens eg skreiv kom eg på at eg har greidd
ganske mykje på dei vekene han var borte.
Overnatting av til saman 12 personar.
Arrangert ein basar.
Hadde vakt på korps øving.
Felleshagemøte.
Levert og fått godkjent regnskapet for hagelaget.
Årsmøte i hagelaget.
Styremøte med våre tre nabo hagelag.
4H si haustfest.
Trene tre gonger for veka.
To kveldar som vikar på biblioteket.
Snudd om på soverommet.
Ost og vinkveld med BKL.
Loppemarknad.
Moldeturar.
To fototurar.
Vaska og sjekka vinterkleda.
Køyring då konfirmanten vår
er med i frilufts gruppa til kyrkja.
Sikkert litt til også.
------------------------------------------------

Ingen kommentarer: