torsdag, august 13, 2009

HAUSTJAKT?


Då er jakta igang.
Det skal pussast opp i huset.
Nye rom skal innreiast.

Så i dag har vi (igjen) besøkt byggjefirma.
Merkeleg,
alle sel det same.

Trygt og godt.
Same leverandør og same utstilling,
berre ny adresse.

Er ikkje den tøffaste innan interiør,
men å få sett det lille ekstra
hadde vorre kjekt.

Trur eg (igjen) pussar opp rett før ein ny trend
kjem på marknaden.
Same visa kvar gong.

Men no kan eg ikkje sitte på
gjerdet og vente lenger.
Vi må bestemme oss.

Golv, vegger, fargar og stilar.
Vindauger, dører og innreiing.
Alt surrar rundt.

Er det rart ein (igjen) tyr til handarbeid!

*****




7 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Da jeg leste overskriften på innlegget ditt, trodde jeg du skulle på gåsejakt. Den startet jo i disse dager.
Skjønner nå at det var en annen slags jakt. Om det kan hjelpe, anbefaler jeg å kjøpe noen interiørblader. Her kan det være mange tips og ideer.

MITT FARGERIKE sa...

Har abonnert på eit interiør magasin i 2 år og kjøpt fleire, dei fleste legg uopna i plastikken sin. Får vel "manne" meg opp og sjå i dei:-))

Anonym sa...

No har eg funne det perfekte smykket til deg mamma.

http://www.modcloth.com/store/ModCloth/Womens/Accessories/Necklaces/Sew+Charming+Necklace

Synes det passar bra til ei handarbeid- og quiltedame som deg.

MITT FARGERIKE sa...

Va bra ta smykke, d e nå længje t i he dag igjen.

Anonym sa...

Hei.Tusen takk for hyggelig komentar i bloggen min.Har kjøpt mønsteret på Husfliden hefte som heter RAUMAGARN Oppskrifter på luer,votter og strømper.Hvis du vil så kan jeg koppiere opp mønstret til deg og sende det til deg .Ha en riktig fin Lørdagskveld.Bodil

Y`s design sa...

Ikke bare-bare å pusse opp og finne ut ka en skal velge.. :-) Men det er nå spennende også..tenker resultatet blir kjempestilii æ. Ønsker deg en riktig fin og kreativ uke.

Marie sa...

Ikkje lett å velge nei, mykje fint på kvar sin måte.

Tenk med hjarte først og fremst så blir du mest fornøgd vil eg tru :)
Lukke til :)))