onsdag, september 02, 2009

AWARD FRÅ HAGEMOR

Fekk meg ein påskjønnelse
frå Hagemor,
der eg skal
fortelje 10 ting
om meg sjølv.




1. Har gått på husstell
linja men har ikkje
"husmor" talent,
så eg har lært mannen
min å lage mat.

2. Er ein kløper i å vaske klede,
synes eg.
Så når døra til
vaskerommet går opp,
ropes det i heimen
"har ikkje skjetne klede no".

3. På denne datoen
04.04.04
var eg 40 år!

4. Eg var første jenta
som gjekk på
elektroautomasjons linja
i Ålesund.

5. Eg var første(?) jenta
som tok fagbrev som elektriker gr. L
i Møre og Romsdal.

6. Har ein sjeldan sjukdom.
På grunn av den
er eg uføretrygdet.
"Kjempeartig"

7. Har hatt samme mannen
i over 27 år.
Som ennå greier å
overraske meg etter
så mange år.

8. Har 15 års bryllupsdag
i september.
I fjor var første gong
eg huska datoen.

9. Liker å fotografere,
hageting og alt
innen handarbeid.
Så eg gler meg til å få
nytt syrom i kjellaren
med full takhøgde
og god skapplass.

10. Liker ikkje å
snakke i telefonen
i det uendlige.
Max 5 min før eg
startar å trø rundt
om i huset.

***

Ingen kommentarer: