tirsdag, november 10, 2009

NÅR "NETTENE" BLIR LANGE OG KULDA SETTER INN................

Har brukt natta 
til å lage meg eit nett.
Den kan brukast på begge sider.
 


 Har ein tendens
til å få "søvnproblem"
når sommar tida er over.

 

I natt var eg på sy
rommet til  klokka var 
over halv to,
kom meg i seng litt over to.
Vakna igjen i fem tida, 
men låg på trass 
til klokka var halv sju.




  Er eg åleine om 
dette eller er det fleire som meg?
Når dagane blir lenger,
ein gong i februar,
blir eg "normal" igjen.
Slutta til og med å røyke,
trudde eg kunne gje tobakken skylda
då eg berre røykte 
etter at ungane hadde lagt seg.
Det hjelpte ikkje det grann.
 


****************************

2 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Så rart! For meg er det motsatt, jeg blir trøttere i vinterhalvåret,,,, Men jeg trenger ikke så veldig mye søvn lenger, og har ingen problem med søvnen,,,,,,,,
Så flott bærenett du har laget!
Skikkelig stilig var det!
Ha en god dag! :-)

Janne i Fagerlia sa...

Flott handlenett i friske farger.

For min del sover jeg mindre om sommeren, men egentlig er jeg ingen "sovedokke" uansett årstid. 5-6 timer er nok det vanlige. Våkner kjempetidlig på morgenkvisten enten det er hverdag eller helg. Skulle ønske jeg greide å sove lenger, men det er komplett umulig. Tar jeg en dupp på sofaen om ettermiddagen, så blir det lite eller ingen søvn om natta.