søndag, mai 29, 2011

KJÆRLIGHETSMASKER OG LITT TIL



På garnstudio sine 
sider fant eg oppskrifta
på hals av 
kjærligheitsmaskar.


Då var det
berre å finne fram
heklekroken 
og prøve seg fram.


Det var enkle
masker og artig var det,
og det gjekk fort. 
Nokon kallar dei og
"englemasker"


Fekk brukt
opp ein 
del garnrester,
og det likar eg 
godt ;-)


Har strikka meg
eit slik 
skjerf ein gong før,
men det klødde,
så på eit kurs eg var på skifta
det eigar.


På tur innom 
blogger var eg innom
og der var det ein
hals som eg
berre
måtte lage min 
variant av.


Sitt godt rundt halsen
og tek ikkje så mykje plass
under kleda.

Kjekk å ha på tur,
i det kalde vårveret vi har for tida.

2 kommentarer:

Trines hobby sa...

Heia! Nydelige skjerf, ja vi treng visst å holde varmen! Har aldri sett denne typen hekling før, det var lekkert. Ha det fint og hels kalljen.
Trine i Molde

MITT FARGERIKE sa...

Greit med lette skjerf til sommeren, skal helse kallen når han kjem heim;-)