fredag, juni 10, 2011

GULFLANKEDELFIN PÅ ATLANTERHAVSVEIEN


Bor ei lita mil frå Atlanterhavsveien,
der det har vorre to
Gulflankedelfin (Delphinus delphis)
som vart oppdaga 5.Mai.


I dag først tok
eg fram
fotoapparatet
og stoppa for å sjå om eg
kunne sjå dei, 
sjølv om 
eg har 
bila mange turar forbi
den siste tida.


Dei var der ennå,
og litt spas og tull måtte til, 
for alle som 
håpa på eit glimt av dei
i dag.


 Hopp og sprett,
pusting og slag med halen.


Artig å sjå dei gjere så mykje rart.


Ein runde på ryggen.


 Hadde berre
17 bilder
igjen på minnekortet,



så eg har tenkt meg
ein tur til 
med tomme
minnekort og god tid.

Kanskje du har lyst til å oppleve delfinane i pinsa?
God tur!

*******

1 kommentar:

Janne i Fagerlia sa...

Artig med slike sjeldne gjester. Tenkte vi skulle kjøre til Atlanterhavsveien en dag for å se disse flotte skapningene, men vi har ennå ikke kommet så langt. Kanskje de er dratt derfra nå....