lørdag, april 19, 2008

Bilder av utstillinga på årsmøtet i NQF

Tek sjansen på at eg ikkje blir straffa
etter å ha publisert desse bileta.
Fekk ikkje med meg heile utstillinga då
eg hadde meldt meg på eit kurs
som gjekk over to dagar.
Dette er innsendte bilete frå Ungarn.
Pictures made in Hungary
Her er det bilete frå Sveits,
from Switserland,

her var det nålkunstnere fra Tyskland som haddde boltra seg.

Made in Germany.

Til slutt er det mange fine bilder frå Italia,

Det er ikkje så godt å sjå alt arbeidet og den fine nålføringa,

Det kribla for å komme heim og få sy.....

og kva har eg gjordt............

satt landingslysa på nokre UFOar som skal forlate heimen snart.

Here are the works from Italy.


_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

Ingen kommentarer: