tirsdag, oktober 07, 2008

TO FEIRINGAR PÅ SAMME DAG


Er ikkje så flink til å huske bryllaupsdagen vår som er i september,
men i år greidde eg det for første gong etter 14 år.
Jippi
Vi vart i lag på min fødselsdag og
forlova oss på
Mr. Fargerikes bursdag,
så det greier eg å huske,
men ikkje bryllaupsdagen vår.
Derfor hadde vi 25 års dag for trulovinga på
måndag då mannen i mitt liv fylte år.
Diskuterte faktisk dette
før han drog ut på båten,
og han hadde rett i at det var 25 år sidan.
Trur eg må skjerpe meg på datoar og antal år framover.


***************************************************************************

1 kommentar:

Heidi sa...

Ja tiden flyr fort avsted, og tiåran svusjjjj.....Gratulere med 25- årsjubileet! Er innom deg titt og ofte men er ikke flink å legge igjen spor etter meg, men nå er det gjort!
Du er sannelig produktiv, flotte handarbeid! Ønsker deg en fin høst!