søndag, november 30, 2008

IRRITERT SÅ DET HELD.....

Blir så irritert, frustrert og sint
at eg har ikkje godt av det.
Då er det igang igjen,
blir det aldri slutt?
Vi er så heldig å ha fått oss
ein ny prest det siste året her ute.
Ein ung kar med pågangsmot
og vilje til å møte ungdomen
med eit ope og fritt syn.

Dette er det indremisjonen synes om presten vår.
Denne gongen var presten for at homofile
kunne arbeide i kyrkja.
Det at dei hadde partner og papir
på forholdet,
er vist for mykje for nokon.
Men å nekte presten å komme til leirstaden,
der konfirmantane skal vere er vel mykje.

Det som kanskje skremmer meg mest er
at desse folka frå indremisjonen,
ikkje har forandra synet sitt på kvinner og homofile.
Hadde det vert min bestefar som var født
for 120 år sida hadde eg forstått det,
men no i år 2008, nei.

Kjenner det knyter seg i meg.
Då eg var konfirmert 1979 hadde vi
ein prest som lærte oss gammaldans,
lærte oss å lage gode alkoholfrie drinkar,
at gleda å vere saman og bud skapet var viktig.
Han var også på lokalet då det
var arrangert dansefester,
han spela på fela i pausane og
var saman med sambygdingane.
Han sto ikkje ute og peika
med "nei-fingeren" sin.
Men han slutta som prest etter kvart,
etter press frå dei som syntes det ikkje
var slik ein prest skulle vare.

I nabokommunen vart det også styr då
dei fekk kvinnelig prest for ca. 30 år sidan.
Tenk å vere dame og attpåtil døype ungar som
ikkje hadde gifte foreldre.
Vi døypte faktisk begge barna der,
eit barn utanom ekteskap og eit same
dag vi gifta oss.
Om ei halv time skal vi på julegran tenning,
og der skal presten halde andakt.
Håper mange kjem og støtter han.
Seinare i kveld skal konfirmantane
ha lysmesse med same presten.
Hadde eg ikkje tenkt meg dit likevel,
så skulle eg i allefall gått berre
for å vise sympati med han.
Spennande å sjå om det blir full kirke i kveld,
det er vist stor aktivitet om dette på facebook.
Det er ein SMS aksjon i følgje avisa.
Håper alle slår ring rundt presten,
vi treng slike folk her.
No må eg slutte for snart skal korpset spele.

******************************************************''

Ingen kommentarer: