fredag, februar 27, 2009

EIN UFO TIL SOM ER "FERDIG"

Har gjort "ferdig" eit bilete
frå kurset som
Susann Dahlberg
hadde på Molde for ei
"evigheit" sidan.
Ramma kjem vel på etter kvart
når eg har "følt" litt på det.

Liker godt å lage slike ting,
har fleire materialpakker
frå kurset som ligg og
blinker og gjer seg
fin for meg.

Er mest inne for tida
då eg og kneet mitt vart
uenige om retnina for 2 veker sidan.
Eg ville ein vei
og kneet ville det andre.
Heldigvis gjekk det ikkje ut av ledd,
men det gjer sabla ilt for det.
Så då er det berre å vente
på at eg kan kaste krykkjene,
og at snøen som kom i dag forsvinn
så eg kan ta meg ein tur ut.

***********

5 kommentarer:

Maggi sa...

What a lovely landscape. I hope your knee is getting better.

"HANNES" sa...

Hej T
Tak for de fine ord og sikke en flot blog du har. Held og lykke med knæet.

Haldis sa...

Nydlig bilde du har sydd!Veldig kjekt å gå på kurs med Anne B.F. Ho har berre to kurs i året no, ho har lova å komme tilbake hit samme tid neste år. Eg har meldt meg på. Du kan komme hit til Eid å gå på kurs! Skal få låne gjesterommet her i huset.God bedring og ha ei god helg.

Merete sa...

Flott bilde du har sydd. Minner meg på at jeg også gikk på kurs med Susanne på Årsmøtet i fjor og har en UFO liggende.

Maggi sa...

Thank you for the comment on my blog. Your English is a lot better than my Norwegian.