søndag, april 05, 2009

VÅRONNA HAR STARTA


Då kom dagen då eg var ferdig med eit år til.
Dagen starta med ei rebusløype
som guten hadde laga og premien
var eit påske-egg med litt godt i
Mange gratulasjonar frå fjernt og nært.
Ein del uventa telefoner og sms med helsingar,
men då eg såg at poden hadde sendt inn
ein helsing i avisa forsto eg litt meir,
Ein må berre innsjå at verda
ikkje er så stor lenger då eg
fekk telefon frå "junainten".
Men det som fekk håka til å gli
ned var når leiaren i Bygdekvinnelaget
kom med ei kake på døra.
Det passa bra med ei kjempe god kake,
får vel feire litt seinare då mannen kanskje
kjem heim seinare i påska.
Fekk fine tulipanar frå naboane
og eit gavekort gartneren.

Småbruks gartnaren vår
er like ivrig,
her er hekken som skal fikses.
Han fekk god hjelp frå nabotausa
som samla greinane i haug.

Våren er i full gang,
litt tidleg i år.

Krokusen som er i solveggen
er avblomstra.
Andre har nett starta blomstringa no.

Denne lilja kjempar kvart år
ein hard kamp mot liljebillane.
Kanskje det er derfor den er
oppe 1mnd før normalen.
Hadde vert artig å sjå den blomstre for fullt,
uten billeskader.


Ønsker alle ei fin påske.

3 kommentarer:

Haldis sa...

Gratulerer med dagen! Har sjekka på rb.nett men har ikkje sett bilde av deg før så er eg usikker på om du var der.45? Ha ei riktig god påske.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
ja du, endelig er det vår... hærlig...
Stoff & Stil åpner først på mai, oppe på Heimdal, ikke så langt fra Biltema...

Ha ei koselig Påske...

Maggi sa...

Lovely photos, thanks for sharing although the one with the ladder looks a bit precarious.