onsdag, mai 28, 2008

KUBJELLE OG LITT SKRAMMEL

Kika gjennom mai-bilda mine og
kom over biletet av
ei kvit Kubjelle.
I April mappa var det
eit bilde av...................
Kva er egentlig dette?
Det nyaste i undertøyskuffa,
kan vel på ein god dag brukes
i staden for den vanlige spile-BHen.
Er det knebeskyttere?.........
BH fra jernalderen?
Hmmm....
Det var ein del delar av ein gamal
båtmotor i nærleiken.
TENKE - TENKE - NOKO Å PYNTE MED I HAGEN?
Må vel bruke alle mine beste overtaleses
evne om eg skal få denne frakta heim.
Det er sikkert at dette er noko som ikkje alle har.
Eg har min eigen traktor så......

Flower from my garden, and some old "thing" from a boat.

1 kommentar:

chevostar sa...

Flott bilde av kubjella!

Dette blir sikkert kjempeflott til å pynte i hagen med! Får håpe du får henta det da!

Ha en flott helg!