mandag, mai 26, 2008

NY PRISUTDELING.............

Det er alltid kjekt å få ei oppmuntring.
tida har ikkje strekt til dei siste månadane
så det har ikkje blitt så mykje nytt.
Derfor var det ekstra godt med ein pris
sjølv om ein ikkje produserer så
mykje nytt inne på bloggen.
Strikkepinnane og heklekroken trimmast daglig,
så må vel ta meg saman og ta bilete og leggja inn det eg har laga.
Etter 6 veker i Kina snur Mr. Fargerike båten
og kjem heim på torsdag rundt nons tida.
Dei to i Trondheim saman med Eline, sin kortvokste hamster,
(det er vel ikkje lov å kalle nokon for dverg lengre)
kjem også heim på torsdags kvelden for å tilbringe sommaren saman med oss.
Det blir litt av ein overgang å få husa full berre på nokre timar,
sidan det er berre eg og guten saman med kattane som styrer heimen no.
Men vi har gjort det før og er godt trent.
.
Da har eg vert innom nokon av "inger" bloggane eg besøker,
og sjekka om dei har fått ein pris.
Det hadde dei ikkje så da får dei ein kvar,
pluss ei eg traff på under årsmøtet.
Dei nominerte er mange men dessa vart utplukka:
ingeranne.sprayblogg.no
ingerskarsmo.blogg.no
lappeinger.blogspot.com
hegesquilteliv.blogspot.com
Dei er alle verdt eit besøk, stikk innom og sjå.
**************************************************************************************

1 kommentar:

Handarbeidsida sa...

Hei:-) Tusen takk for prisen, eg satte kjempe stor pris på å få den!!!
Korleis får du lagt inn bilde av den på bloggen din?