søndag, juni 15, 2008

BILETE FRÅ NORANGSDALEN

På vei til Stryn tok vi oss ein
svipptur gjennom Norangsdalen.
Det var ein idyllisk dal,
kyr og sauer gjekk og beita langs elva.

Etter litt leiting fann vi Lyngstølvatnet,
det var eit ras som stengte utløpet av elva.
Så ein del Sel blei oversvømt,
det var rart å sjå vegen forsvinne ned i vatnet og
at den endte ved Sela.
Heldigvis var det bra fotover den dagen,
det er ikkje så enkelt å ta bilete gjennom vatn.

Hadde høyrt om Øye hotell og måtte ta ein rask kik

på Cabincruiserne som låg ved kaia før vi stoppa utafor hotellet.

Vi fekk ein litan kik inn i hotellet då vi kjøpte oss is,

det var det stilig og fint

både ute og inne.

Dette kunne vore eit bilde frå hagen min,

men då hadde eg nok måtte flytta frå Romsdalskysten,

og skaffa meg meir pengar.

Så dette er eit bilde frå hagen til Øye hotell.

Det er lov å drømme.

Pictures from Norangsdalen and Hotel Øye.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var nydelig.. akkurat slik ser min hage ut også. (i fantasien min)