søndag, desember 07, 2008

JULEDUK-UFO

Forkjølinga vil ikkje sleppe taket,
i går tenkte eg jippi i morgon
kan eg gå meg ein tur.
Både Mr. Fargerike og eg hadde blitt verre i dag,
enklare for meg som kan sitte og kose meg inne,
mens han har hatt nattevakt på ferga heile veka.
Var sopass i går at eg forbarma meg over ein
av jule-ufo-ane mine i går.
Men så er det det med vinteren, at dei sender sport.
Dei ivrigaste tittarane her i huset
er eg og katten Jorunn.
Det er ei travel helg med skiskyting, langrenn,
handball-EM og curling.
Blir sveitt bare å tenke på det.
Eg greier å beherske meg,
men Jorunn blir så ivrig
at ho hoppar opp og stiller seg framom Tven.
I dag har eg mogligheita til å sjå all sporten
eg ville sidan mannen i uniform ikkje kjem heim før
i åtte tida i kveld.

Sola viste seg nokre minutt i eit skar
då eg skulle ta bilete,
men eg vart for sein sidan
vinden tok tak i duken min
i det eg skulle ta bilete.
Gler meg til sola "snur".
Fram mot solsnu har vi på
slutten berre 20 min,
då sola er over fjella.
Ynskjer meg sol på julaftan......og litt snø.

Ingen kommentarer: