tirsdag, mars 17, 2009

LIKEVEL...


Min data er hos data-doktoren
for ein helsesjekk.
Symptoma er kjempe bokstaver og
eit kvitt tåkeslør over skjermen.
Til slutt ville ho ikkje starte,
den peip og ynka seg og vart svart.
Så no har eg fått lånt mannen si litt,
mens eg ventar på ei låne pc.

Min mobil N99i har også blitt litt vanskelig,
må slå av og ta ut batteriet når eg skal
sende/lese sms og når nokon ringer til meg.
Litt tungvint i lengden.

Torsdag blir hente dagen
då skal eg få låne pc og den nye
mobilen skulle vere komen til butikken.

Då skal vi også til Ålesund
med bilen på sørvis,
så eg får håpe eg kan stikke innom
ein lappebutikk eller to.
Og kanskje ein tur innom ein garnbutikk.

Så då er det berre å håpe på at alt ordnar seg.

2 kommentarer:

TIRIL SOL sa...

Vi blir heilt hjelpelause og får litt småpanikk når ikkje elektronikken virker. Det er skremmande......

Grete sa...

Heisann!Kom over siden din en kveld jeg satt og bladde på bloggene...og da dro jeg kjensel på navn og steder. Bor lengst sør i kommunen ved foten av Jendemsfjellet,så det er ikke så langt unna nei:)
Trøbler også med et kne,men det blir vel stål tilslutt der ,tenker jeg.
Nydelig bilde fra Atlanterhavsveien, det er kjempefint der ute,både i storm og stille.

Ønsker deg en riktig flott helg!

Klem fra Grete.