tirsdag, mars 31, 2009

PLANA ER Å LAGE....

Har tegnet opp tinga som skal applikerast
og fått strøket det fast på stoffet.
Desse skal på to dukar,
som vanlig blir vegen til mens du syr.
Så dette er langt i frå det eg trudde
eg skulle lage då eg starta.
Så eg får håpe eg blir fornøyd
når dei blir ferdig.


Neste prosjekt er eit veggteppe
som skal på soverommet.
Så langt har eg holdt meg til mønstret
frå boka "Lappedrømmer" som Hilde Lien og
Tina Ekroth har laga,
men fargevalget er mitt.


Dei fekk inspirasjon frå ei glassdør,
og eg har allereie sett meg ut ei fin glass dør
som eg skal prøve å lage noko fra.
Så pass deg Oddny ein dag står eg ute og
vil inn for å sjå godt på glassdøra di igjen.

************

6 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

Det ser ut som om du har en god plan. Jeg kikket litt i et quilteblad nå nettopp, og fant de kattene. Fine farger du har valgt. Ha en fin dag! Nå må jeg fly til jobben i full fart!

Maggi sa...

The colours for the wall carpet are lovely. I also like the cats.

Hanne@home sa...

Nydelige farger, er sikker på det blir helt fantastisk når det er ferdig!

Hilsen fra landet sa...

Hadde vært moro å sett flere bilder fra småbruket ditt... høres veldig spesielt ut, særlig for meg som er fra Øslandet. God helg! :-)

marisa sa...

Thanks for your comment on my blog.Ciao

fru Storlien sa...

Fine farger! Jeg kjenner meg godt igjen i dette med at veien blir til mens man går - her ender prosjekt ofte opp litt på siden av den opprinnelige planen. men - det er vel litt av sjarmen?