fredag, januar 30, 2009

KYSTSTIEN FRÅ JULSHAVNA


Fekk med meg mann
og junior på tur.
Vi gjekk Kyststien
og starta i Julshavna.

Stien svinger seg rundt og
opp bergknauser.

Restane av ei sprengt mine frå 2. verdenskrig
som ligg tett ved vegen.

Er utrent etter vinterens "sjuker",

så det er kjekt å ha med seg selskap

for å teste formen og mine kne.

Vi snudde ved lykta
og fekk sjå kor fint
sola skein i isen.
Sola var på vei ned

Disen legg seg rundt Teistklubben
der filmane om selen Selik blei filma.
Fjella på Tustna vises bakom.

Hadde eg snudd og teke bilde
den andre vegen ute
på lykta hadde eg fått med
meg fjell på Sunnmøre.
Her ute ser ein riktig langt.
................

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for turen! Så flott å se kyststien andre steder i landet også:)

Janne i Fagerlia sa...

Du har virkelig mange motiver å velge imellom når du er på tur med kameraet. Flotte bilder!

Når det nevner filmen Selek, så må jeg innrømme at jeg har sett denne to ganger. Nydelig film, både når det gjelder historie og naturopplevelser.

God søndag!

AnKa sa...

Takk førr en flott tur, og mange fine bilda.
Her har vi masse snø.... det e førrskjell på dettan landet vårres.
Ha ei fin og ny uke.