onsdag, januar 21, 2009

POSE TIL PEPPERKAKEFORMANE

Som tidlegare nemnt
at eg har fått ordna meg ein
slik reader funksjon,
og har pr i dag 382 blogger
som eg får følgjer, og eg legg til nye kvar dag.
Det kjem opp ei liste over dei som
lagar nye innlegg.
Kjempe enkelt og greit,
artig å sjå kva som rører seg i bloggverden
både av fine og triste historier.
Så på ein blogg såg eg ei som hadde laga
seg ein pose til peparkakeformane sine.
Den var det lagt ned mykje arbeid
med fint stoff og applikasjonar.
Ungane her i huset er blitt så stor
a dei vil ikkje ha mat som var tillaga
med hjelp av peparkake-
formar til jul i år,
så då vart det ein rest som måtte
under symaskina.
Den er no lagra saman med julepynten,
får håpe eg huskar det om
den trengs før jul i år.
Da har eg fått pakka vekk all julepynten
..............trur eg.
xxxxxxx

Ingen kommentarer: