torsdag, juni 25, 2009

HEKLA SJAL

Har hekla eit sjal
i Kitten mohair

Farga er sjøgrøn,
den visast med best farge
på det øverste bildet.

Liker fargen kjempegodt
men det klør,
trur det kan bli betre
når skjerfet har blitt varmt.

Når ein ikkje les
oppskrifta
skikkeleg blir det
ikkje heilt det
likt som i oppskrifta,
berre nesten.

Har gjort ferdig
eit sjal som
eg har
prøvd meg på
fleire gonger.
Har blitt ein del
mil i bil
og da er det kjekt
å hekle.

Har to nye labbe "UFOar"
på pinnane
som måtte vente
til sjala vart ferdige.


Har også brukt litt til på
sy rommet i det siste
så no er det tre dukar,
eit vegg teppe og
dei andre UFoane
som "berre" manglar litt
fått konkuranse
av duken med
ekornet Kurt som

det var oppskrift på
i siste quiltemagasinet.

Det er så varmt at eg berre
måtte inn ei ri
og lage eit blogg-innlegg.

XXXXXX

2 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Takk for kommentar om brikkene som du sa var til fløte- og sukkersett. Det falt meg ikke inn, trodde bare det var noen som hadde begynt å hekle og så gitt opp!
Du har mye rart på bloggen din. Jeg setter deg på blogglista mi!
Fint sjal!

Monicas sa...

flotte sjal...nydelig farge på det øverste