søndag, juni 14, 2009

VESKE I FILT

Sendte mi symaskin
på sørvis
mens eg skulle
komme meg etter
operasjonen i kneet
eg hadde i mai.

Har fått
brukt
filtemaskina litt.



Har laga pynt til
ei veske i ull.


Gått litt tregt med
blogginga
.

Har i dag brukt
tre ulike maskiner
for å få laga
dette innlegget,
så god tid må ein ha.


Små gleder i kvardagen.


Har bestillt meg nytt salong bord (jippi),
har gitt bort vårt
gamle (#¤"%¤) i Bombay serien.
Dei to i Trondheim
har bytta boplass og eg
såg mitt snitt til å gje
vekk bordet.
Det nye er eit hvitt eit
(johooo).

Symaskina er ferdig
på sørvis,
nypussa og oppdaterte
saumar.

Har meldt meg
på kurs med
Andre Wallenborg,
så i januar 2010 skal det bli
veskekurs.

Det blir København
tur i
Oktober.

Har bestemt oss for
ny baderomsinnreiing
og løysinga på dusjen,
så til hausten sett vi i gang.

Idag får eg
spekemat
til
middag :-))

XXXXXXXX

7 kommentarer:

Maggi sa...

A lovely bag - the felted flower is so pretty.

Inger Anne sa...

Her skjer det :-D det er bra . Veska ble riktig så fin. Ta en titt innom bloggen min. Kanskje du ka nta turen over på lørdag? Jeg har foresten hatt problemer med å komme inn på bloggen din , men nå greide jeg det tilslutt.

Inger Anne sa...

Nei, det er ikke langt å gå , det er noen hundre meter .... tror jeg .Men jeg har bil =))) jeg skal på jobb kl.14.30 dessverre , men får nå være med frem til da. Vi kan snakkes på msn eller tlf.

Janne i Fagerlia sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Du bor i et fantastisk område, og flere av mine kollegaer som ikke hadde vært på disse trakter før, var meget imponerte. Du er heldig som bor så nær slik storslått natur. Tror nok det hadde blitt mange turer med fotoapparatet hadde jeg bodd der ute.
Og veska di, den var kjempefin......

Hege sa...

Så flott veske,og grutklutene var helt supre:)Ha en fin uke

Margrethe sa...

Hei! Er på "blogghopping" og havnet her hos deg. Mye fint du lager. Likte veska di :)

Margrethe sa...

Hei! Er på "blogghopping" og havnet her hos deg. Mye fint du lager. Likte veska di :)