torsdag, juni 25, 2009

SKATTAR FRÅ GAMMAL HUSET......

No har dei to frå Trondheim,
og han på ungdomsskulen
endelig skule ferie.
St. Hans feira vi
hos naboar,
men får vel ta ei
lita feiring når
mannen kjem heim
kanskje i helga.


God veret kom i går
saman med arbeidslysta.
Nokon er meir
allergiske enn andre
så dottera malar gelender,
(eg har fått forbod mot å male
pga. knea frå mann og barn)
sonen slår plen hos sine klientar
og ein ryddar i gammal huset.
Vi andre stikk innom
og hjelper til og,
trur dei unge likar å
fare på skattejakt
i tinga som er der
etter minst tre-fire
generasjonar.


Hadde eg huska det var to
hekla teppe der
hadde eg ikkje trengt
å lage meg eit sjølv.

Trur det er min mor som
har hekla begge to.


"Mamma, mamma sjå ka i fann,
den passa akkurat, kan i fåån trur du"

Gledestrålende over
å ha funnet
ei jakke/kåpe i terylene
frå tidlig 70-talet.
Husker min mor sydde
kjolar, bunadar
og andre ting til damene
i bygda og familien.
Så dette er vel ei
jakke som mor sydde til
mi eldste søster.

No er dagens skattar
vaska og klare til bruk.

******

Ingen kommentarer: