søndag, juni 28, 2009

MARKDAG FOR HAGELAGET


Trur eg har baka siste
"gje vekk kake"
før skulen startar igjen.
Denne vart baka
til naboguten
sin konfirmasjon
i mai.
Fann oppskrifta hos
på marengskake ned
puffet-ris hos

jannflat.blogspot.com/

den var kjempegod,
den går
også under navnet
"isoporkake".

I går avslutta eg
"bakinga"
med ei krydderkake
til markdagen
hagelaget hadde
i paviljongen
på Farstad.


Veret var kjempefint
og det var nesten
for varmt.


Vi solgte kaffi og kaker
og sjølvsakt blomster,

Tombola salet gjekk
så bra at vi
måtte
ordne fleire
gevinstar
og lodd.

Alle blomstrane vart
solgt så då vart
det pengar i kassa,
til drift av laget.

Og eg vart skikkeleg solbrent,
så i dag er det skyggen
som er best for meg.

Skal ein tur i Gamalhuset
for no har dei fått
opp ei kiste frå 1904 som har
vorre uåpna så
lenge eg kan huske.
Spennande!!!

******************************************************

Ingen kommentarer: