fredag, januar 04, 2008

LÅN AV ZOOMLINSE

***********************************************************************************************************************************************************

Fekk låne mi dotter si zoom linse,
eg stod på verandaen og tok alle bileta.

Fekk alt så mykje nærmare.

På fjellet til høgre hadde Kong Øystein si borg,
flat og fin tomt med bratte kantar
men med fin utsikt.

Linsa er så tung og skal ha stått på stativ,
men eg skulle berre...... prøve ho litt.

Vingla att og fram

Men fekk jo nokre greie bilete.

Håper eg får pakke i posten neste veke,

da håper eg mi nye zoom linse kjem og

noko som kan brukast under symaskina.

Her oppdaga eg ei kraftlinje som eg ikkje ser vanlegvis.

Min nye linse har nok ikkje så kraftig zoom
som hennar linse.

********************************************************************************************************************************************************************************


Ingen kommentarer: