tirsdag, januar 22, 2008

RARARE ENN RART...................


Forstå det den som kan
på min manns bærbare,
pc greier eg å opprette nye blogger.

Gjekk da inn på dei to nye bloggane eg laga
med min bærbare pc,
det fungerte i går og no.............
vips kom "ikkje få det til syndromet"
for fullt igjen.

Irriterande ..................

Så no sett eg og lagar innlegg på min manns pc,
så no blir det både bilete og tekst.

Men har jo ikkje så mange bilete
på denne da som eg kan boltre meg med.

Oppussinga går sin gang,
har fått av all tapet og lim.
Brukte slik maskin med damp så no står
det varme på for fullt for å få ut noko fuktig luft.
Det verste er vel at det blir pause
i arbeidet til mannen kjem heim igjen.

I kveld blir det smågodt og litt anna snacks,
bruker ha ein slik kveld når mannen dreg på båten.

Dette bilete er teke på Håholmen
under eit årsmøte i hagelaget M&R i 2006.
Fin og roleg plass med mange fotomotiv,
både i vind og stille.


Ingen kommentarer: