fredag, august 29, 2008

KAST EIN TING KVAR DAG 40-53


Har ikkje vorre så flink å skrive kva eg har hiva i det siste,
det eg kjem på no er

Nr.40
Ei tannbørste som hadde sett sine beste dagar med fekk
nådestøytet då eg tok feil av tannkremen og fot kremen.
Heldigvis såg eg det før eg putta ho i munnen.

Nr. 41
Fire plastikk boksar som unngjekk siste
opprydding.

Nr. 42
Kasta ei tom parfymeflaske
av typen Organza.

Nr. 43
Har endelig kjøpt meg ein "plastikk rull ut maskin",
slik som gjer at det er lett å få ut plasten
utan at det er fare for mat og hender.
Då kasta eg med glede den gamle
varianten eg hadde som var...... og rett i bøtta.

Nr.44
Kasta og den tomme eska til "Glapakk" rullen.

Nr.45
Kasta det eine oskebegeret som er i skåpane våre,
slutta for 4-5 år sidan.
Har kjøpt eit nytt som står ute for gjester.
Har fleire på lageret i kjellaren.

Nr.46
Eit par stripete sommar sko
som dattra eigde og no var øydelagt.

Nr. 47
Har rydda i klesklype posen og kasta
alle klesklypene som var øydelagt der.

Nr. 48
Kasta ei øydelagt sprayflaske.

Nr. 49
Tømte ut innhaldet i ei anna sprayflaske,
for å nytte den i prosessen med å male stoff.
Innholdet var så tjukt at eg kasta heile greia.

Nr.50
Har rydda i katthuset og kasta tre handdukar som var der.

Nr. 51
Då kunne eg ta tre slitte handdukar frå badet,
som ikkje er noko til å tørke seg med lenger.

Nr. 52
Har gått gjennom ein del papir som vart kasta.

Nr.53
Rydda ut matrestar av kjøleskåpet,
og putta dei i matavfallet slik at søppelbilen
fekk litt "mat".

Har fleire ting på gang men det er ikkje kasta før det er ute av huset.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.

Ingen kommentarer: