onsdag, august 27, 2008

NÅLEFILTING

Har ei filtemaskin på sy rommet,
og da eg prøvde å finne andre som har laga
ting med ei slik maskin kom eg
over ei side eg likte innmari godt.

Vart så imponert over det ho laga at
eg kjøpt meg utstyr til nålefilting
under ferieturen i Danmark.
Var så heldig at eg dumpa borti
Panduro sitt salg.
Eg kjøpte meg ull som i Norge ville
kosta meg over tusen kroner,
eg betalte 150 Dkr.
Mitt aller første forsøk med filtenåla
er denne kaninen,
den vart litt flat stakkar
og litt "vassinj" i auga.
Det skal eg prøve å ordne med
dei nye tynne nålane eg kjøpte i
Molde.

Har også laga ein snigel.

Eg kjem nok ikkje frå urbane strøk,
med brunsnigel og andre ukjente ting.
Var derfor litt forundra over at
den skulle ha øyra.

Denne tenkte eg skulle ha på ei veske

som er blitt til ein sommar ufo,

og mangla berre det lille ekstra.


Er man på salg så er man på salg,

så då eg fann ein strå vev kjøpte eg ein

og laga denne prøva.

Kunne vist laga både belte og hanker til vesker,

så vi får sjå kva som skjer framover.


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Ingen kommentarer: