onsdag, september 17, 2008

KARIUS SKJERF

Har kasta meg over ein farsott så går
og starta å strikke Kariusskjerf,
iver og evne går framom valg av garn.
Strikka først eit halvt skjerf i Regina Aveny Color,
med strikkepinnar nr. 3.
Det klødde litt mykje så det rekte eg opp igjen,
mykje arbeid som gjekk opp i lufta.


Huska plutselig på at eg hadde kjøpt MYKJE
fint garn på ferie turen til Danmark
.
Lærte litt sjekka om garnet klødde
og strikka i vei....
Då eg skulle hente nøste nr. 4
var det borte vekk.
Så no ligg skjerfet på vent i håp om at panduro
butikken i Molde skulle ha eit nøste.
Desse fargane passar så godt til mi nye jakke.


I mangle av eit nøste og at krykkjene måtte fram,
starta eg med godt mot på eit nytt skjerf.
Når det vart så langt at eg fekk det rundt halsen,
Var det brukt litt for tjukt garn så det var litt klumpete.
då var det bare å ta turen ut på verandaen og rekke også dette opp.
( Å nøste opp er i grunnen ein fin trim og godt for motorikken)


Mellom alle skjerfa strikka eg eit par labba til eit barn.


Så no er eit skjerf til ferdig,
Bris garnet som eg kjøpte hos Gill`s
det klør ikkje, ikkje for tjukt og Gill har fleire nøste.

Må innrømme at eg har starta på eit nytt,
får sjå om det blir noko vart litt lei "shø".

Ingen kommentarer: