torsdag, september 11, 2008

TIL KRISTIANSUND FOR UTEN..................


Er ikkje sikker på om eg gler meg eller
kvir meg til turen til Kristiansund i morgon.

"Knedoktoren" har satt av tid til meg og mitt/mine kne,
det har vert mange år med
smerter og periodevis bruk av krykkjer.

Tysdag flytta noko på seg inni der,
og vips måtte eg ta fram krykkjene igjen.


Gruar meg til sjølve undersøkinga,
har ein sjeldan sjukdom og da har
legar ein viss tendens til å bestemme
kor sjuk eg er og/eller dei trur
dei har rett til å undersøke meg
på andre plassar enn det det er søkt time for.
Eg er ofte det første tilfelle med den diagnosen
dei ser... men likevell?
Likar rett og slett ikkje at dei på død og liv
skal drive å flytte på kneskjela.
Har nemlig hatt den ute av ledd då eg var 13 år,
og har ikkje noko stort ynskje om å få det ein gong til.

Litt syting seint på kvelden....
Kvir ein seg så kvir ein seg......

Kanskje eg blir litt betre til slutt.

################################

1 kommentar:

AnKa sa...

Nå har jeg fått meg lap top, helt ny pc på meg. Har ikke prøvd å lage nytt innlegg i bloggen min... vi får se hvordan det går:-)
Håper det går bra med kneet ditt, det er ikke noe gøy når man plages slik. Jeg har vært på MR med mitt kne, så får vi se om det er noe galt der....
Men håper du har ei flott helg alikevel.
Klem til deg