lørdag, september 06, 2008

KAST EIN TING KVAR DAG 62-82


Driv og målar gelendret på verandaen,
og i mangelen av reiskap til å røre i målinga med,
kika eg i kjøkkenreiskap skuffa for å finne
noko som kunne egne seg.

Nr. 62
Ei gamal og godt brukt ause var heilt
greit reiskap å røre i målingsspannet med.

Nr. 63
Poden måtte etter hardt press rydde
i teikne skuffa si i Apoteker-benken på kjøkkenet.
Han kasta div teikningar.

Nr. 64
Tre teiknebøker

Nr. 65
Ein del leiker som hadde hamna nederst.

Nr. 66
Og ein del rot av ubestemt art.

Nr. 67
Leita etter nokre pyramidelys som er rydda vekk,
og kom da på at eg kunne bruke opp noko stearin
pynt som eg har hatt liggjande i årevis.
Emballasjen var kasta i plasten.

Nr. 68
Rydda i matskapet og kasta eit lite
utval av einslege pølsebrød.

Nr.69
Kika innom kjøleskapet og kasta
maten som skulle i matavfallet.

Nr. 70
Ei tom pumpesåpe

Nr. 71
Kasta endå ei tom parfymeflaske
denne gongen var det
"attraction" som var tom.

Nr.72
Kastar alle tomme telys i metallavfallet.

Nr. 73
Kvitta meg med ein tom peeling krem,
rett i plastikkavfallet.

Nr. 74
Sjampoflaska fekk flyttemelding.

Nr.75
Kasta seks utgåver av familien.

Nr. 76
Eitt Se og Hør

Nr. 77
Fire andre vekeblad.

Nr.78
Ein "button" frå fiskeklubben.

Nr. 79
Ein ubrukeleg lighter fekk fyken.

Nr. 80
Siste biten på eit kubbelys.

Nr.81
Rydda i krydder lageret då eg baka
krydderkake forrige helg til hagedagen
med hagelaget.
Kasta ein pose med anis spiker som var verneverdig.
(anis spikerane ligg no i ei skål og gjev frå seg fin julelukt ei lita ri.)

Nr. 82
Greidde å kaste alle papirposane som eg hadde fått då eg kjøpte
blomster både til inne og utebruk.
( Har ein lei tendens å brette dei fint i hop og leggje dei på laet)

Trur det var alt for denne gongen,
det kjem vel meir.

Det kjem seg!

**********************************

Ingen kommentarer: