mandag, september 22, 2008

KAST EIN TING KVAR DAG 92 - 111

På barnerommet er det ein kleskåp som ein
gong i tida var i bruk som lager for det som
skulle under symaskin foten.

Vi skal huse nokon i arrangement komiteen
til studie retninga der tausa vår går,
sidan dei skal på blå tur i området.
Då må vi legge ned 5 stk og barnerommet/ kontoret må ryddast .....
plutselig hadde garn lageret mitt auka til tre store boksar på to år.
Var innom Gill`s og kjøpte meg garn,
stakk innom europris å kjøpte meg eit fullt nett med garn.
Litt seinare den dagen kom Mr. Fargerike heim med 20 nøste med Mor Åse garn,
så han gledestrålande fortalte han hadde kjøpt på Rema,
og dei hadde fleire fargar så han kunne kjøpe når han for forbi.

Så no har eg da kasta, gjeve vekk følgande:

Nr. 92
17 sengesett.

Nr. 93
17 putevar.

Nr. 97
8 fag med stuegardiner.

Nr. 98
10 kapper til stuegardiner.

Nr. 99
2 skjorter.

Nr. 100.
Ein blå kjole

Nr. 101.
Ein rosa kjole frå femtitalet.

Nr. 102.
4 strikka barnegensrar.

Nr. 103.
Ei gardine

Nr. 104.
6 fag med blondegardiner.

Nr. 105.
Ei ukjent mengde stoffrestar av gardiner.

Nr. 106.
Div. barneklær.

Nr. 107.
Ei pute.

Nr. 108.
Kasta og stoffrestar og div. laken som eg
tenkte eg skulle bruke bak på ting eg syr.

Nr. 109.
Kasta og ein gamal sminke pung med div. saker.

Nr. 110.
Kasta toalettmappe frå Natusan som vi fekk på sjukehuset etter fødselen,
ups...... over 14 år sidan sist vi var der.

Nr. 111.
Kaste ei knall gul jakke med ditto bukse,
skulle vere slik på 80- tallet.

Gangen vart full av ting.......
ennå er det tre skåpar igjen på rommet........
så her er det fleire godsaker å sette tenna i.

Får vel plass til noko av garnet no da.....

No må eg slutte å skrive, det luktar ball,
som vi skal ha til middag og magen skrik etter mat.

----------------------------------------------------------------------------------------------

1 kommentar:

Anonym sa...

Hvorfor i all verden skal du kaste så mye da? Er det et poeng da? Hva med gjenbruk? Du kaster jo mye som du istedet burde brukt til å lage noe fint av... Alle kaster vi jo brukte bleier, tomme ketchupflasker og emballasjen til kotellettene, men gardiner? Jeg håper bare de leveres til en gjenbruksstasjon hos fretex eller lignende. Synes dette var en litt trasig ting å gjøre jeg. Du får ha meg unnskyldt, men jeg ble litt opprørt over kastingen din.