mandag, september 15, 2008

KAST EIN TING KVAR DAG 83-91


Gjestesenga vi bestilte blei levert på
døra mens vi var i Kristiansund fredag.
Søndag fekk eg dopa ned kneet,
forserte lofttrappa med krykkjer
for å sjekke om senga var forsvarlig montert.
Mr. Fargerike og eg reidde opp
og la på sengeteppe på senga
som står på loftstua
(mor har tatt eit soverommet til syrom).
Då måtte eg innom skåpet der sengeklea er lagra
og nytta høvet å kaste

Nr. 83
Eit tynnslite dobelt sengesett med brune blomstrar
så Mr. Fargerike brukte då han køyrte trailer.

Nr. 84
Kasta også eit dobbelt sengesett med ryskjer og blomstermønster,
hadde likedanna gardiner (lurer på kor dei er forresten)

Nr.85
Kasta to putevar av ukjent oppringing.

Nr. 86
To dukar som aldri blir brukt meir.
Dette var det eg såg fremst i skåpet,
så her er det store muligheiter til å kvitte seg med noko.
Trur eg skulla glatt ha hosta fram ti dyner, puter og sengesett
uten å bli sveitt. Trur nokre babyar og småbarn
og kunna fått utstyr til overnatting.
Det er nok verst med senger.

Nr. 87
Ei krus fekk reisepass då ho hadde fått skade.

Nr.88
Fann ein pose med tacolefse som var knall hard.

Nr.89
Rydda i talglysa
(min far likar ikkje at eg seier talglys.....
fordi dei no for tida er laga av stearin og ikkje dyretalg,
noko som vist er ein stor forskjell både på lukt og lys)
og kasta ein del tom emballasje og lysestumpar.
Fekk samla alt lysutstyr i to skuffer.

Nr. 90
I ei ledig skuffe samla eg serviettane mine,
og kasta noko som var både stygg og knørva.

Nr.91
Kasta nokre labbar som ikkje hadde partner.
Har ikkje kasta krykkjene men brukar tida til å tenke på neste
plass som skal sjekkast.
Må vere hardare når eg kastar,
ting som ikkje har vert i bruk på fleire år
må ein berre ta tak i og kaste.
Håper at i løpet av nokre dagar så er eg i gang igjen for eigen motor.

Ingen kommentarer: