lørdag, september 13, 2008

KVELDSBILDER I SEPTEMBER

Kom på at sidan eg no brukar Mr. Fargerike
sin data, så skulle eg sjekke eit program
som eg fekk med eit fotokurs for nokre år sida.

Vart litt imponert over at eg fekk det til på første forsøk,
er ingen dataguru.

For dei som lurer på korleis det gjekk på sjukehuset med kneet mitt:
overlevde undersøkinga,
kunne ikkje gjere noko,
må berre vente til det går over av seg sjølv,
det kjem att.
Dette var det han fekk ut av bileta
som vart tekne for eit år sidan.
Det som skjedde med kneet på tysdag
brydde han seg ikkje om.
Han meinte at eg var flink som trena på treningsstudio.

Så da sitt eg her igjen med foten i sofaen,
må vel ringje fastlegen min da.
Hadde ikkje tenkt meg dit med det første,
trudde eg skulle greie meg med eit besøk i år.

ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

2 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Hei,her har jeg visst ikke vært før.Synd at det ble bomtur til Kristiansund,og at de ikke kunne gjøre noe med kneet ditt.Har nettopp vært i Kr.Sund,vår datter med familie bor der.Du har en trivelig blogg med nydelige bilder,så jeg stikker sikkert innom her igjen.Du er velkommen til å ta en titt på mine blogger også.Ha en flott søndag!

Mia sa...

Halloj!
Så dumt att dem inte kunde hjälpa dig med knäet....Ja det var ett lyckat køp min symaskin, har sytt nu, det blev några fler pompadoer....kommer bilder på min blogg, senare. Ha en så god vecka du kan ha med ditt onda knä....:)
Mia