tirsdag, februar 26, 2008

Atlanterhavsveien

Da vart det tur på Atlanterhavsveien for
å ta bilete av at stor båra bryt igjen.
Det blir ein del bilder av styggeveret denne gongen fordi
Mr. Fargerike vil vise dei til mannskapet sitt på båten.
Dei er uti havet på Filipinene og passar på ein båt,
så det lokalt mannskapet er spendt på korleis det ser ut her.
Borrefartøyet var så heldig å finne olje og dei var "happy",
men i går kveld var ikkje så hyggelig for meg
då eg "sappa" innom sky news og oppdaga
det var sendt ut tsumami varsel i området
etter eit kraftig jordskjelv i havet utom Sumatra.
Då vart eg bekymra sjølv om eg veit bølga først
blir skapt når den nærmare seg grundt vatn.
Det var vanskelig å finne meir informasjon om tsumami
varslet så eg måtte sjå på mykje sport før eg endelig
fekk sjå at tsumami varslet var trekt tilbake.

Pictures from Atlanterhavsveien in poor weather this weekend.











1 kommentar:

GAWO sa...

Hei. Her kjørte jeg på MC i sommer, men det var langt fra så tøft vær da. :-) Artig at du viste de bildene her slik at jeg fikk se hvordan det kan være.
Fine bilder - som sikkert ikke er så lette å få gode når sjøsprøyten står høyt.