torsdag, februar 07, 2008

STOFFLAGRET..........VEKST VIST IGJEN

Har vært hos lappoglitt.no og kjøpt meg stoff.
Plana er klar og mønstret har eg teikna,
hadde sett for meg ein sy dag i dag
men har ein gut som har feber og er "kjempedårlig",
som alle kara er.
Han er veldig sjelden dårlig så han husker
ikkje korleis det var sist han var sjuk.
Var fast bestemt på å dra på skulen i dag,
sjølv om han har nesten 40 i feber.
Det er litt konkurranse her i huset om ikkje å skulke skulen.
Storesøster var også veldig sjelden dårleg,
så ein dags fråvær kan gjer at han tapar årsreknskapen med ho.
Men han måtte berre leggje seg igjen sjølv
om han kunna tenkt seg dit likevel.


1 kommentar:

annemariesquilt sa...

Hei du er jo ikke alene om at stofflageret vokser innimellom.
Jeg syr sammen med noen jenter 1 gang i uka . Vi møtes i et lite anneks i hagen til Lisbeth som drev Creoline , Quiltebutikk i Kristiansand. I den hytta har hun alle stoffene som ikke ble solgt før de slutta med butikken. Hun tar 75 kroner meteren så det er jo nesten som å komme i gotteributikk en gang i uka, he he.

Hun selger restlageret sitt nettet også. Her er nettadressen: http://www.creoline.no/

Ellers er det ganske tåkete her så jeg har tenkt meg inn på quilterommet snart.Ha en flott helg!!