tirsdag, februar 19, 2008

Mine aller første

Hurra for meg......
Har for første gong strikka meg eit par labbar som har
gått gjennom ei gransking og er godkjent av kontroll komiteen,
som består av: meg og berre meg.
Det var jammen på tide for etter mange
mislykka forsøk starta garnet å bli prega
av til stadig heit å ha blitt rekt opp mange gonger.
Dei var litt små for meg, så eg må vel
leggje press på tausa vår i Trondheim og få ho til bruke dei.

My first knitted pair of socks.

*********************************************************************************************************************************

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tausa i Trondheim sier "Ja takk!"

Anonym sa...

Yeahhh....Gratulerer ! Første av mange dette tenker jeg :-)

annemariesquilt sa...

Flotte sokker. Tror ikke at jeg har strikka det før, det må være lenge sia iallefall. Slutta å strikke i 1986, pga vonde skuldre....
Du har mange flotte bilder på bloggen din, koselig!