mandag, desember 31, 2007

Ein blomster til alle på årets siste dag.


Vil gje dei som tittar innom ein blomst..

Likar du rød........



Vil du ha ein kvit...

Med støvberarar som gjev bud om nytt liv..



Eller er du litt rosa............

Min aller første julepynt.
Det var ikkje så mykje julepynt å få kjøpt på 60-talet.
Kanskje ikkje den finaste julepynte,
men fram skal den kvart år.

Årets siste stråler,
om 28 dagar går sola over alle fjelltoppane hos meg.
Det gler eg meg til.... jippi.... ikkje så lenge igjen....


Vil takke for mange og fine kommentarar
på min første blogg tradsnella inne på sprayblogg
og denne som eg dro i gang i haust.

Takke til alle som legg igjen spor
og dei som berre er innom og ser.

Håpar dykk vil ta ein tur innom neste år og.

Nytt års ynskjer:
  1. At eg kan greie å gå meg ein tur kvar dag.
  2. At eg må forsone meg at i nynorsk skal det skrives dotter og ikkje datter, og bilete i staden for bilde.
  3. Ein fin sommar
  4. Få tre fine ting kvar dag, det kan vere ei fin sky sol- opp/nedgang, eit fint bilete eller eit smil.

Vil ynskje alle mine besøkande
eit fint, roleg og eit framgangsrikt
2008

************************************************************************************************************************************************************************'

5 kommentarer:

Heidi sa...

Favnen full av alle farger....kan du tenke deg.....Ønsker deg og dine et Godt Nytt År!

Anonym sa...

Så flotte gaver dere hadde fått.
Akvarellene var kjempefine.Koselig å få noe barna har laget.
Ønsker deg og dine etriktig godt nyttår.

dutchcomfort sa...

Happy new Year! I think I can understand some of the Norwegian words. Wonderful language!

AnKa sa...

Sniker meg en tur innom for å ønske deg og dine et Riktig Godt Nyttår.
Klæm til deg

chevostar sa...

Godt nyttår! Flotte bilder du viser !